Live Support

Klanten service

Bel: +31(0)6-383 507 17

Waarom hier?

  • Exclusieve kwaliteitslingerie
  • Uitgebreide keus voor hem en haar
  • Makkelijk te bestellen
  • Deskundig advies
  • Snelle levering
  • Veilige betalingsmogelijkheden (o.a. iDeal)
  • 24 uur per dag geopend
  • Klantenservice via email, chat en telefoon
  • Betrouwbaarheid

wij accepteren?

  • iDeal
  • Mastercard
  • Paypal
  • Overboeking
 

Uw bestelling

Order status
Met uw online account bij Bidu-lingerie.nl kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Elke status wijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast wordt u ook per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigen die optreden in de levertijd van uw bestelling. Hierbij wordt altijd uitgegaan van de meest recente status uiting die Bidu-lingerie.nl aan u gedaan heeft via de website, uw account of per e-mail.

Bestelling plaatsen
Als u één of meerdere producten wilt bestellen, dan plaatst u het product in het winkelwagentje door op de button “Toevoegen” te klikken. Het product zit nu in het winkelmandje wat u kunt zien rechts bovenaan op de website en in het rechter menu. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen en meerdere producten in uw winkelmandje plaatsen of u kiest ervoor om de producten in uw winkelmandje te gaan bestellen.

U kunt nu kiezen hoe u wilt gaan betalen. In het winkelmandje is het voordat u gaat afrekenen nog mogelijk om de aantallen te veranderen en/of om een product weer uit het winkelmandje te verwijderen. Ook kunt u een prijsopgave van de verzendkosten krijgen. Als u alles naar wens heeft ingevuld kunt u op "doorgaan met bestelling" klikken.

U komt aan in het afrekenvenster. U kunt uw Persoonlijke gegevens, adresinformatie en betaalmethode invoeren. U heeft ook de mogelijkheid om bij order commentaar iets te vermelden. Dit kan een vraag zijn over bijvoorbeeld wanneer er geleverd zal gaan worden of dat er iets op een specifieke datum verzonden moet worden. Als u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden dan kunt u op "bestelling plaatsen" klikken. Mocht u gekozen hebben voor een iDeal-betaling dan word u doorgeleid naar de gekozen betaalomgeving van uw bank. U krijgt per mail een bevestiging van uw order.

Uw account
Voor het plaatsen van een bestelling is het niet noodzakelijk, doch raadzaam om een eigen account aan te maken. Voor het aanmaken van uw account vragen wij u enkele basisgegevens. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van uw bestelling(en).
Bij het aanmaken van uw account kiest u uw eigen wachtwoord. Met dit wachtwoord, gekoppeld aan uw e-mail adres, kunt u inloggen in uw account. U kunt uw gegevens op die manier te allen tijde raadplegen en wijzigen. Binnen uw account is het tevens mogelijk online uw orderstatus te volgen. Als u inlogt in uw account kunt u van elke bestelling online de status volgen.

Wijzigen of annuleren
Wanneer u nadat u besteld heeft een wijziging wilt aanbrengen in uw bestelling, of uw bestelling wilt annuleren, dan kan dit uiteraard.
Neemt u wel zo snel mogelijk contact met ons op. Voor het annuleren van een order voordat deze verzonden is, worden geen kosten in rekening gebracht. Wanneer u een bestelling weigert bij de postbode en wanneer u een pakket accepteert bij de postbode en daarna retour wilt zenden, dan zijn de verzendkosten voor uw rekening.

Track & Trace
In de verzendbevestiging vindt u de TNT-pakketcode. Hiermee kunt u uw bestelling volgen op de site www.tracktrace.nl.