Live Support

Klanten service

Bel: +31(0)6-383 507 17

Waarom hier?

  • Exclusieve kwaliteitslingerie
  • Uitgebreide keus voor hem en haar
  • Makkelijk te bestellen
  • Deskundig advies
  • Snelle levering
  • Veilige betalingsmogelijkheden (o.a. iDeal)
  • 24 uur per dag geopend
  • Klantenservice via email, chat en telefoon
  • Betrouwbaarheid

wij accepteren?

  • iDeal
  • Mastercard
  • Paypal
  • Overboeking
 

Contact

 

Bidu Lingerie

Bidu-lingerie.nl

KvK-nummer: 34273549

BTW-identificatienummer: NL0616.61.892.B01

Bereikbaarheid
Telefonisch
Maandag 12.00 - 20.00 uur
Dinsdag 12.00 - 20.00 uur
Woensdag 12.00 - 20.00 uur
Donderdag 12.00 - 20.00 uur
Vrijdag 12.00 - 20.00 uur
Overige dagen en tijdstippen per email bereikbaar. Per Email
Bidu-Lingerie streeft ernaar snel te reageren via de email. Tijdens onze openingstijden kun je binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. Vooral uw vragen kunt u terecht via info@bidu-lingerie.nl

Per chat
Bidu-Lingerie beschikt over haar eigen live chat klantenservice. Wilt u liever sneller antwoord dan via de mail? Sta dan nu live in contact met onze chat klantenservice medewerkers die klaar staan voor al uw vragen.

Per telefoon
De klantenservice wordt bemand door deskundige medewerkers die al uw vragen over bestellingen, het productassortiment, leverwijzen, betaalmogelijkheden, levertermijnen, instructies etc. kunnen.Tijdens onze openingstijden wordt je direct te woord gestaan. Het nummer van onze klantenservice is +31(0)6-38350717

Sociale netwerken
Bidu Lingerie - is ook actief op de sociale netwerksites Hyves en Twitter:
• Word lid van onze Hyves en ontdek de mensen achter Bidu-lingerie.nl
• Volg ons op Twitter voor de laatste nieuwtjes en aanbiedingen

Nieuwsbrief
Mis nooit meer aantrekkelijke voordeelacties en het allerlaatste productnieuws. Meld je nu aan voor de Bidu-Lingerie nieuwsbrief en blijf op de hoogte. Naar het inschrijfformulier.

Suggesties en klachten
Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die u heeft gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten tot de afdeling klantenservice, u krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.

Heeft u suggesties waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn, laat het ons weten. Wij hechten veel waarde aan uw inbreng.